Zpět na rubriku

Bulharsko-Primorsko-11.9.-18.9.2005

Bylo 11.září (zvláštní datum na let letadlem) půl čtvrté odpoledne a společně s mojí kolegyní Vendulkou Kostohryzovou, její rodinou a několika cvičenkami jsme usedali do auta směr Ruzyně! Odlet do Bulharska byl naplánován na 20.10. Bohužel, na cestě jsme potkali řetězovou nehodu a tak jsme na letiště dorazili v půl osmé. Honem jsme vyskočili z auta a šup pro letenky. Celí zpocení jsme se přiřítili k odbavení a tam nám oznámili, že letadlo má asi 90 minut zpoždění.A tak jsme se utábořili v restauraci s velmi dobrými cenami – 0,3 l vody za 70 korun, kafe za 85 korun atd.:-). Let byl až na pár turbulencí nad Českou republikou v pohodě a v Burgasu jsme přistáli o dvě hodiny později. Z letiště jsme se přesunuli honem do hotelu, ubytovali a kolem čtvrté ranní jsme konečně usínali.

Hotel se jmenoval Belvedere a patří ke špičce v bulharském Primorsku. Pokoje byli účelně a moc pěkně zařízeny.Ručníky a jejich pravidelné vyměňování bylo samozřejmostí. Co nás mile překvapilo, byla místo sprchového koutu vana. Člověk si ji hezky napustil a pak už jen po namáhavém cvičení relaxoval.Co se týče jídla, tak snídaně byly parádní. Pobyt byl bez večeří a tak jsme každý den ochutnávali bulharské speciality. Další pohodlnou výhodou hotelu byla možnost sledovat české programy – nejvíce lidí se vždy sešlo u…….ano správně u Vyvolených – reality show, která nezná bratra a to ani toho velkého! Cvičení probíhalo každý den od 8 ranní a od 17cté odpolední v krytých prostorách s kobercem, takže velká pohoda!S Vendulkou jsme se střídali a kombinovali taneční choreografie s posilovacími, tak aby si užil každý!Celkem nás cvičilo 15. Kromě cvičení jsme se věnovali aktivnímu ležingu u bazénu či na pláži s posílením v místních barech! Asi největší úspěch měla tequila párty na které jsme společně v 9 lidech vypili přes 90 tequil plus nějaké margarity, B-52(hořící drink) a Martini! Druhý den ráno přišli všichni zúčastnění cvičit v černých brýlích, takže jsme vypadali jak agenti. Další velkou láskou bylo nakupování, protože v Bulharsku je tůze levno a tak jsme zpátky vezli každý minimálně o kilo či dvě více! Někteří si dokonce museli koupit i další kufr, aby to vše odvezli. Co nás ale hodně zklamalo, bylo moře – kdo si chtěl zaplavat, musel jít hodně, opravdu hodně daleko od břehu, voda byla sice čistá, ale plná trav, chaluh, medůz a jiných potvor.Pláže byly navíc neudržované, plné odpadků a nedopalků z cigaret.Slanost moře byla minimální a tak jsme si připadali tak trošku jako u velkého a čistého rybníka. Zpáteční let byl velmi klidný a přistání v Praze bylo jak do peřiny. Co nás ale v Praze vyděsilo byla teplota – z 23 st. v Burgasu do 5 v Praze.Bylo to dost drsný! Celkově se nám v Bulharsku líbilo a už jsme se domlouvali na příští rok. Jelikož většina přímo miluje kolečkové brusle, naše další volba padla na San Benedetto! Jedná se o nádherné místo s parádní stezkou pro bruslaře:-) [nggallery id=14]